WSZECHSTRONNY ROZWÓJ, KREATYWNE MYŚLENIE, DIETY ! SUKCESY W PRACY Z DZIEĆMI NIEPEŁNOSPRAWNYMI I Z TRUDNOŚCIAMI ROZWOJOWYMI. ENGLISH ALL DAY! WYSOKI POZIOM NAUCZANIA, 14 LAT DOŚWIADCZENIA, DZIECI 2-6 lat, PRACE BADAWCZE. Youtube Nasz Żłobek

Hula Hop @ Facebook

Kadra

 Założyciel Przedszkola Hula-Hop

 

Iwona Wiśniewska, Właściciel, Dyrektor Przedszkola

 

Zawsze marzyłam o stworzeniu miejsca, w którym praca byłaby przyjemnością i dawała możliwości wszechstronnego rozwoju. Marzenia się spełniły. HULA-HOP takie właśnie jest. Udało mi się stworzyć wyjątkowe miejsce, przepełnione radosną atmosferą, gdzie wszyscy czują się bezpiecznie.

Jestem aktywną propagatorką nowatorskich metod pracy z Dziećmi w zakresie wychowania przedszkolnego, które w pełni rozbudzają dziecięcy potencjał poznawczy, twórczy, artystyczny, społeczny. Do nich należą: glottodydaktyka – wybitna metoda nauki czytania i pisania bez stresowania, już od 3 roku życia, proponująca ruch i zabawę, aktywizujące półkule mózgowe w tym procesie.  Z doświadczenia wiem, że jedyna w swoim rodzaju technika czytania, ślizgania się po literach, uczy Dzieci płynności czytania  i nie blokuje ich naturalnej chęci zdobywania wiedzy.

Fascynuję się również problematyką wychowania Dzieci w środowisku dwujęzycznym, gdzie język polski i angielski stają się dla Dziecka naturalnymi kodami porozumiewania się. Dlatego w Naszym Przedszkolu stworzony został specjalny, jedyny w swoim rodzaju INNOWACYJNY PROGRAM integracji dwóch języków, realizowany na zajęciach z języka angielskiego i glottodydaktyki, które odbywają się codziennie, w godzinach porannych. Informacje zwrotne otrzymywane od doświadczonych Nauczycieli, Rodziców są dowodem na to, że Program Integracji Języków staje się sukcesem każdego Dziecka na miarę jego indywidualnych możliwości.  Daje Dzieciom oręż, bo rozbudza w nich pewność siebie, wiarę we własne siły i chęć do nauki na dalszych szczeblach edukacji.

   Inne metody, które inspirują mnie do tworzenia miejsca przyjaznemu Dziecku to:  Metoda Dobrego Startu, Dziecięca Matematyka Prof. Gruszczyk – Kolczyńskiej, Ruch rozwijający Weroniki Sherborne, metoda Paula Dennisona oraz Carla Orfa. Są one realizowane w formie ciekawych zajęć w Naszej Palcówce, zaspokajając naturalne potrzeby naszych Dzieci. Metody, na których pracujemy w Naszej placówce dają Dzieciom szansę na ukierunkowanie ich rozwoju zgodnego z ich możliwościami i osobowością.

Pragnę Państwa zapewnić, iż moje długoletnie doświadczenie w prowadzeniu placówki przedszkolnej przyczyniło się do mojej znajomości nowoczesnych trendów edukacyjnych, które mają ogromne znaczenie dla stymulacji potencjałów rozwojowych Dzieci we wszystkich sferach ich funkcjonowania.

 Moim pragnieniem jest rozbudzać ciekawość świata Dzieci, tak, aby mogły czerpać radość z uczenia się przez całe życie. Wiem, że Nasze Hula – Hop może dać Dzieciom, to co je uniesie – skrzydła wiary we własne siły, zasób wiedzy i umiejętności, które rozbudzą w nich pokłady nieograniczonych możliwości.

Moją misją jako Dyrektora Przedszkola jest obdarzenie Dzieci wsparciem, opieką z myślą o ich szczęściu w późniejszym życiu, tak, aby nie bały się przekraczać barier, które napotkają na swej Drodze. Bo ...W każdym dziecku jest iskra własna, która może rozpalać „ogniska" szczęścia i prawdy..., jak mawiał wielki pedagog Janusz Korczak.

Ja i moi współpracownicy tworzymy zespół ludzi pracujących z pasją, zaangażowaniem i wielką przyjemnością. Pragnę zapewnić, iż Nasze Hula – Hop, to miejsce, gdzie Państwa Dziecko znajdzie ciepło, miłość, akceptację, szacunek, życzliwość. To miejsce przyjazne Dziecku, gdzie spełniamy jego marzenia.

Serdecznie Państwa zapraszam!

 

 

 

Joanna Kwiatkowska, DYREKTOR PEDAGOGICZNY, psycholog, trener tutoringu

Z zawodu jestem psychologiem i terapeutą pedagogicznym, posiadam wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi. Ukończyłam Uniwersytet Warszawski na wydziale Psychologii (specjalizacja psychologia wychowawcza) oraz na wydziale Pedagogiki (specjalizacja Pedagogika Wczesnoszkolna i Reedukacja). Swoją wiedzę jak pomagać dzieciom zarówno tym z problemami jak i wybitnie uzdolnionym, pogłębiłam na ponad 30 kursach i szkoleniach specjalizacyjnych. Wyznacznikiem efektywności mojej pracy jest odpowiednio postawiona diagnoza, która jest efektem długoletniej praktyki. Uwzględniam w niej szerokie spektrum uwarunkowań społecznych, psychicznych, fizycznych, zdrowotnych i rodzinnych wpływających na rozwój dziecka. Czasami rozwiązanie wielkiego problemu okazuje się możliwe dzięki współpracy z rodzicami i wychowawcami dziecka, odpowiednim zaleceniom wychowawczym, które staram się przekazywać w przyjaznej, bezpiecznej atmosferze.

W pracy staram się zawsze wykorzystywać niestandardowe narzędzia i pomoce dydaktyczne oraz znaleźć z dziećmi wspólny język. Wiedzę i doświadczenie jak efektywnie pomagać innym przekazuję podczas szkoleń i kursów, które regularnie prowadzę. Cały czas doskonalę swój warsztat zawodowy- ostatnio w sferze tutoringu wychowawczego.

Prywatnie jestem mamą 5 dzieci, instruktorem harcerstwa. Najlepiej odpoczywam przy dobrej książce lub w towarzystwie przyjaciół, przy akompaniamencie gitary.

 

 

Jolanta Kołakowska, gimnatyka korekcyjna

Absolwentka Wydziału Pedagogiki Przedszkolnej, Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Warszawie. Pedagog z wieloletnim doświadczeniem na stanowisku Dyrektora. Propagatorka nowych metod pracy wszechstronnie rozwijających się Dzieci. Jednocześnie Instruktor gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej – przygotowana przez Panią Profesor K. Właźnik.W mojej pracy szczególną uwagę przykładam, aby Dzieci w Naszym Przedszkolu rozwijały się wszechstronnie i czuły się bezpiecznie.Na licznych kursach i szkoleniach zdobyłam wiedzę i umiejętności, które pomogły mi rozwijać warsztat pracy jako dyrektora pedagogicznego w przedszkolu. Moim marzeniem było dać Dzieciom to, co dla nich najistotniejsze: poczucie, że są kochane, bezpieczne i szanowane w każdym momencie ich życia. Do tej pory realizuję się jako pedagog, dyrektor i dbam o to, aby Dzieci czuły ciepłą rekę nauczyciela, który potrafi dać im wiele radości, podaruje chwile uśmiechu i nauczy, jak mądrze i szczęśliwie żyć! Oto Kursy, które poszerzyły moją wiedzę o Dzieciach i ich świecie oraz pozwoliły mi na objęcie funkcji dyrektora pedagogicznego, co było moim największym marzeniem: 

  • Rozwój zawodowy nauczyciela a awans zawodowy

  • Odpowiedzialność dyraktora za finanse placówki

  • Ruch kadrowy w oświacie

  • Zmodyfikowany system nadzoru pedagogicznego

  • Kierownicy wycieczek szkolnych i obozu wędrownego

  • BHP dla pracowników

  • Kurs Gimnastyki korekcyjno - kompensacyjnej wychowania przedszkolnego i nauczania początkowego

  • Diagnoza pedagogiczna wychowania przedszkolnego

  • Kinezjologia edukacyjna dr Paula Dennisona

  • Wykorzystanie pedagogiki zabawy w pracy z Dziećmi

  • Nauka czytania wg metody Ireny Majchrzak

  

 

Katrzyna Kwos, Specjalista Glottodydaktyk


Jestem jedną z pierwszych absolwentek 5- letnich studiów dziennych magisterskich na kierunku pedagogika, o specjalności – glottodydaktyka i nauczanie zintegrowane na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie. Swoje kwalifikacje zawodowe  nieustannie staram się podnosić na szkoleniach i warsztatach m.in. z zakresu pedagogiki zabawy oraz kinezjologii edukacyjnej P. Dennisona.

W przedszkolu Hula-Hop prowadzę zajęcia z glottodydaktyki, już od najmłodszej grupy przedszkolnej, realizując program nauki czytania i pisania wg. prof. B. Rocławskiego. To bardzo budujące i satysfakcjonujące, kiedy mogę obserwować  jak z każdym kolejnym dniem Dzieci coraz bardziej otwierają się na świat głosek i liter, jak pięknie potrafią czytać. Cierpliwie i wytrwale, w ciepłej, przyjaznej atmosferze, w bajkowym klimacie, staram się pokazać dziecku radość z nauki czytania i pisania. Uwzględniając indywidualne podejście do każdego Dziecka dbam o to, by na miarę swoich możliwości było bardzo dobrze przygotowane do edukacji szkolnej.

Pasjonuje mnie psychologia, w centrum zainteresowania stawiam dziecko-jego potrzeby i możliwości. Moim przewodnikiem na polu zawodowym jest Janusz Korczak. W swojej pracy pedagogicznej kieruje się mottem: ”Wiara w drugiego człowieka sprawia, że wszystko czego doświadczam jest po mojej myśli”. Ogromne zaangażowanie i wiara w sukces Dziecka inspirują mnie do kreatywności w wymyślaniu atrakcyjnych zabaw dydaktycznych. Kocham śpiew i taniec, a zabawy ruchowe przy akompaniamencie muzyki są fantastyczną formą przyswajania głosek i liter, pomagają w nauce czytania i pisania.

Sobie i dzieciom, które uczę i będę uczy życzę powodzenia na dalszej drodze edukacji!

 

Karina Bartos, glottodydaktyk, logopeda, terapeuta integracji sensorycznej

W 2004 r. ukończyłam APS im. Marii Grzegorzewskiej na kierunku Pedagogika Specjalna,
a w 2007 r. poszerzyłam swoje kwalifikacje o studia podyplomowe kierunek - Logopedia, gdzie m.in. poznałamtajniki glottodydaktyki. Z wykształcenia jestem również socjoterapeutą i trenerem. Zawodowo zajmuję się prowadzeniem zajęć i treningów dla dzieci, młodzieży i dorosłych. W przedszkolach prowadzę zajęcia: „literkowy zawrót głowy”
z wykorzystaniem metod glottodydaktyki, „logorytmikę”, „treningi umiejętności społeczno-emocjonalncyh” i zajęcia taneczne.

 

Natalia Księżopolska - Wróbel   nauczyciel , wychowawca

Jestem wychowawcą grupy Trzylatków w naszym przedszkolu.Posiadam doświadczenie w pracy z dziećmi, która zawsze była moją pasją, nieustannie przynosi mi wiele radości i daje ogromną satysfakcję. Ukończyłam studia z tytułem magistra wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego na uczelni Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie.

Jestem odpowiedzialna i opiekuńcza. Potrafię być cierpliwa, wyrozumiała, a le i konsekwentna. Umiejętnie słucham oraz ciekawie opowiadam. Trzymam się idei: Nie to jest najważniejsze aby każde dziecko nauczyć, ale to aby wzbudzić w każdym dziecku pragnienie nauczenia się czegoś…*, co pobudza moją pomysłowość w naszych codziennych zajęciach. Jestem nauczycielką pełnej wiary w siebie, nie obawiam się nowych sytuacji. Poczucie ufności sprawia że tworzy się sprzyjająca atmosfera, gdzie dziecko czuje się bezpiecznie i chętnie podejmuje nowe wyzwania. Mam życzliwy szacunek do dzieci, bezinteresownie angażuje się w ich sprawy, łatwo nawiązuję z nimi kontakt, sprawiedliwie ich oceniam i traktuję. Bardzo lubię dzieci i chętnie z nimi przebywam.

Jako nauczyciel nieustannie dokształcam się, po to by dzięki temu lepiej poznać i zrozumieć potrzeby dziecka.  Prywatnie jestem mamą dwu i pół letniego Kubusia. Bardzo bliskie są mi wszelkie idee rodzicielstwa i bliskości. Każdego dnia dziecko uczy mnie czegoś nowego i pokazuje mi jak patrzeć na świat z całkiem innej perspektywy. Jest dla mnie nieustającą inspiracją.

 

Karolina Krajewska, nauczyciel, wychowawca , lektor języka angielskiego

Ukończyłam studia pedagogiczne 1-go stopnia na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej, natomiast studia 2-go stopnia na Uniwersytecie Warszawskim.

Jestem również absolwentką studiów podyplomowych w zakresie edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej z językiem angielskim, które ukończyłam w Wyższej Szkole Nauk Społecznych i Technicznych w Radomiu: Centrum Kształcenia Ustawicznego WSNiT.

Uczestniczyłam w następujących kursach doszkalających:

  • warsztaty doskonalenia zawodowego „Wykorzystanie pedagogiki zabawy w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym”

  • szkolenie na temat: „Zabawa bawi, uczy, wychowuje”

  • szkolenie z zakresu Pedagogiki Zabawy.

Bardzo lubię swój zawód, ponieważ praca z Dziećmi daje mi możliwość robienia tego, co mnie fascynuje. Dzięki niej odczuwam ogromną satysfakcję i zadowolenie, a szczęśliwe i radosne Dzieci utwierdzają mnie w przekonaniu, że naprawdę warto poświęcać cały swój wysiłek, aby kształtować i rozwijać ich indywidualny świat.

 

Katarzyna Mazurkiewicz, lektor języka angielskiego

Jestem absolwentką Filologii Angielskiej oraz słuchaczem studiów podyplomowych w zakresie Przygotowania Pedagogicznego na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II w Lublinie.

Praca z Dziećmi jest dla mnie doświadczeniem przynoszącym nie tylko radość i satysfakcję- uczy ona systematyczności, otwartości na drugiego człowieka oraz cierpliwości. Przekazywanie swojej wiedzy i umiejętności Najmłodszym jest najlepszą możliwą inwestycją na przyszłość, ponieważ, jak powiedział sir Peter Ustinov (zdobywca przyznawanego przez Dzieci tytułu Kawalera Orderu Uśmiechu)- "Dzieci są jedyną formą nieśmiertelności, której możemy być pewni." Dlatego właśnie z przyjemnością chcę podzielić się z nimi swoją pasją i zainteresowaniami jakimi są język oraz kultura krajów anglojęzycznych.

 

Wioletta Latoszek, nauczyciel wychowawca

Ukończyłam studia magisterskie na kierunku pedagogika wczesnoszkolna zintegrowana z edukacją przedszkolną i terapią pedagogiczną oraz psychologią szkolną.

"Kiedy śmieje się Dziecko, śmieje się cały świat." - ta prosta myśl determinuje mnie do rozbudzania uśmiechów na twarzach maluchów.

Dzieci  są dla mnie radością, promykiem słońca w pochmurny dzień, nieodkrytą tajemnicą, pasją.

 Praca z nimi daje mi wiele satysfakcji, a wspólne szukanie odpowiedzi na pytania: "Dlaczego biedronka jest mała? Czy może być morze bez dna? Czy każda królewna ma pałac?..." pozwalają mi każdego dnia na nowo odkrywać magiczny świat dziecka.

Prywatnie jestem mamą jedenastoletniego Jaśka, miłośniczką psów i pasjonatką Tatr. Wolny czas spędzam w ogrodzie lub na długich spacerach.

Interesuję się arteterapią, dogoterapią, sztuką, urządzaniem wnętrz i psychologią.

 

 

Ania Lasota, lektor języka angielskiego

Prywatnie jestem mamą i żoną, a zawodowo panią Anią od angielskiego. Od 10 lat zajmuję się nauczaniem języka angielskiego, a od niedawna jestem również nauczycielem wychowania przedszkolnego. Umiejętności językowe zdobyłam podczas wyjazdów do Wielkiej Brytanii, a także w trakcie licznych kursów metodycznych. Na moich zajęciach dzieci są zanurzane w język angielski, co pozwala im w sposób naturalny przyswajać nowe umiejętności. Uczymy się przez zabawę, bawimy się ucząc.

 

 

Julia Jabłońska, nauczyciel wychowawca

"Mów dziecku, że jest dobre, że może, że potrafi." Janusz Korczak

Ukończyłam Akademię Pedagogiki Specjalnej im. Grzegorzewskiej, gdzie uzyskałam tytuł magistra wychowania przedszkolnego. W swojej pracy kieruję się ideałami Janusza Korczaka - wielkiego pedagoga, badacza i przyjaciela dzieci, który przypomina, że dzieci potrzebują mądrego wychowawcy i przewodnika. Ważna jest jakość czasu spędzanego z dzieckiem, uwaga i traktowanie go jako pełnoprawnego człowieka, który ma godność, myśli i uczucia, który oczekuje, że dorośli będą stawiali przed nim jasne granice i będą traktowali go poważnie.

 

 

 

Paulina Korpalska - nauczyciel, lektor języka angielskiego

Nazywam się Paulina Korpalska. Ukończyłam studia pedagogiczne I stopnia w Wyższej Szkole w Radomiu. Obecnie jestem studentką filologii angielskiej na Wszechnicy Polskiej w Warszawie. Od dawna jednym z wielu mych marzeń i celów była praca z dziećmi; dziś staram się te plany realizować, pracując w przedszkolu. Prywatnie interesuję się wieloma rzeczami, m.in. psychologią dziecka. Czytam dużo książek. Bardzo lubię podróże. Fascynują mnie zwierzęta.

 

 

 

Paulina Pluta, pomoc - asystent nauczyciela

Od lat pragnęłam pracować z dziećmi. Całą swoją zdobytą wiedzę chciałabym przekazać najmłodszym, którzy są ciekawi świata i tego co dzieje się wokół. W swojej pracy staram się zwracać uwagę na wszystkie potrzeby dzieci i wspólnie z Nimi rozwiązywać ich problemy, a także zawsze pamiętać o tym, że każdy człowiek potrzebuje uwagi i akceptacji drugiej osoby. Dużą uwagę przywiązuje do osiągania przez dzieci samodzielności by z powodzeniem mogły radzić sobie w otaczającym środowisku.

 

 

Agnieszka Kowalska, nauczyciel,wychowawca, lektor języka angielskiego

Ukończyłam wyższe studia pedagogiczne, specjalność: wychowanie przedszkolne i nauczanie początkowe z językiem angielskim. Pracuję z Dziećmi od kilku lat. Jako pedagog, w codziennym działaniu staram się posługiwać zdobytą wiedzą, stymulować swoje działania i kreatywność w rozwiązywaniu sytuacji dotyczących Dzieci. W pracy zawsze daję 100% siebie, bo wiem, że Dzieci bardzo szybko wyczują brak zaangażowania u dorosłych. W Dzieciach najbardziej cenię ich spontaniczność, radość płynącą z poznawania świata i to, że są najlepszymi obserwatorami. Z łatwością nawiązuję kontakt ze swoimi wychowankami. Staram się stworzyć atmosferę ciepła i zrozumienia, aby Dzieci przebywając w przedszkolu, czuły się bezpiecznie.

  Przedszkole to miejsce gdzie na co dzień słychać dziecięcy śmiech - najpiękniejszy dźwięk na świecie, dlatego moim mottem, którym się kieruję jest cytat "Kiedy Dziecko się śmieje, śmieje się cały świat" Janusza Korczaka.

 

  

Aneta Kwiecińska, logopeda

Nazywam się Aneta Kwiecińska , pracuję w Przedszkolu Hula-Hop .
Ukończyłam studia magisterskie na kierunku logopedia i komunikacja SWPR w Warszawie.
Logopedią i pedagogiką specjalną interesowałam się od dawna jednak jak się okazało, że jedno z moich dzieci ma poważne problemy logopedyczne. Postanowiłam zająć się logopedią profesjonalnie i ukończyłam studia w tym kierunku.
Praca z dziećmi to moja pasja, którą wciąż rozwijam uczestnicząc w licznych kursach i konferencjach logopedycznych, obejmujących m.in szkolenie z zakresu metod wspomagających rozwój dziecka , elementów metody dobrego startu M. Bogdanowicz, ruchu rozwijającego, elementów integracji sensorycznej, psychomotoryki, techniki relaksacyjnej, które wprowadzam do terapii logopedycznej.
Ponadto uczestniczę rokrocznie w ogólnopolskich konferencjach logopedycznych pod patronatem PZL( Polskiego Związku Logopedów).



Sławomir Liberadzki, zajęcia szachowe

Nazywam się Sławomir Liberadzki, posiadam tytuły Trenera Szachowego oraz Kandydata na Mistrza Krajowego. Jestem również aktualnym Drużynowym Mistrzem Mazowsza (wraz z Ksz Skoczek Trojański Warszawa)oraz drugim Wicemistrzem Polski Województw (wraz z woj. mazowieckim). Wielokrotnie uczestniczyłem w turniejach o randze krajowej, jak również i międzynarodowej, z licznymi sukcesami. Szkoleniem szachowym zajmuję się już blisko 10 lat, w tym czasie wyszkoliłem m.in. kilku czołowych juniorów województwa mazowieckiego. Mój najzdolniejszy wychowanek dwukrotnie uplasował się w pierwszej dziesiątce Mistrzostw Polski Juniorów. Jestem członkiem zarządu Mazowieckiego Związku Szachowego, a od września 2014 przewodniczę Komisji ds. szkolenia dzieci i młodzieży na Województwo Mazowieckie.

 

 

Michał Jędrasik - instruktor Karate, 1 DAN Karate tradycyjnego, wielokrotny Medalista Mistrzostw Mazowsza i Mistrzostw Polski

Karate trenuję od przeszło 15 lat, od ok 5 prowadzę zajęcia w szkołach i przedszkolach.Karate to zajęcia rekreacyjno ruchowe dla najmłodszych:
Głównym celem zajęć jest "zarażenie" sportowym trybem życia, szczególnie ważnym w naszych czasach.
Podczas ćwiczeń poświęcamy dużo uwagi na wzmacnianie mięśni, korygowanie wad postawy, polepszanie szybkości, gibkości, refleksu.
KARATE - zajęcia dla najmłodszych są całkowicie bezkontaktowe, bezpieczne dla zdrowia ćwiczących. Techniki wykorzystywane podczas ćwiczeń opracowane są przez najlepszych trenerów oraz lekarzy, nie powodują kontuzji oraz zwyrodnień, leczą wady postawy.
Karate może trenować każdy bez względu na wiek, sprawność fizyczną czy płeć.
Wnosi wartości moralne, uczy dyscypliny, samokontroli, rozładowuje nadmiar energii i agresji, idealne dla dzieci z nadpobudliwością ruchową.

 

Monika Woźniak, nauczyciel wychowawca, oligofrenopedagog

Ukończyłam studia pedagogiki specjalnej o specjalizacji: pedagogika niepełnosprawnych intelektualnie i terapia pedagogiczna na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie.

    Praca z Dziećmi i dla Dzieci, pomaganie im w rekompensowaniu zaburzeń funkcjonowania i służenie im w duchu prawdy, wyrozumiałości  i dobroci, okazywanej  każdego dnia mojej „wędrówki pedagogicznej” traktuję jak swoją misję, która stanowi  o moim samospełnieniu jako człowieka oraz nauczyciela.

    Niejednokrotnie praca z Dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych wymaga ode mnie nieodzownej cierpliwości i wyrozumiałości, serdeczności i życzliwości oraz zdobywania nieustannie nowej, bogatej wiedzy pedagogicznej. Czynię to z ogromną przyjemnością, bowiem chcę pomagać wszystkim Dzieciom, a szczególnie tym, które poprzez pewne braki i słabości, potrzebują szczególnej pomocy i zaangażowania.

Jak pisze Maria Grzegorzewska "Dobroć jest jedną z podstawowych właściwości dobrego nauczyciela – wychowawcy". Motto to, towarzyszy mi w mojej pracy pedagogicznej jako wychowawcy oraz pedagoga specjalnego każdego dnia.

 Aktualnie w Naszym Przedszkolu prowadzę integrację włączającą Dziecka autystycznego. Jestem zachwycona znakomitymi rezultatami, jakie Basia osiągnęła , dzięki stymulacji jej rozwoju poprzez zajęcia oferowane w Naszej placówce oraz szczególnej opiece nauczycieli i ich zaangażowaniu. Lubię pracę z Dziećmi, bo są szczere, potrafią marzyć i można się od nich wiele nauczyć. Szczęśliwe i uśmiechnięte buzie Dzieci dodają mi chęci i siły do pracy. Cieszę się, że mogę towarzyszyć Dzieciom w odkrywaniu świata i poznawaniu nowych obszarów rzeczywistości, która ich otacza.

Wolny czas spędzam przy dobrej książce oraz z najbliższymi na spacerach w lesie. Lubię dobrą kuchnię, a gotowanie to moja pasja.

 

Tomasz Bąk, instruktor sportu, wielokrotny medalista Pucharu Świata, Mistrz Polski w kickboxingu.Posiada czarny pas- stopień mistrzowski I DAN w kickboxingu oraz 3 DAN w UFR. W ciągu siedmiu lat kariery instruktorskiej wychował kilkunastu Mistrzów Polski, w tym kilkoro medalistów Pucharów Świata. Posiada duże doświadczenie w pracy z dziećmi.

Ukończone szkolenia i kursy:

  • Kurs dla Kierowników Placówek Wypoczynku Dzieci i Młodzieży.

  • Instruktor Rekreacji Ruchowej – fitness – ćwiczenia siłowe.

  • Instruktor Rekreacji Ruchowej – samoobrona.

  • Instruktor Dyscypliny Sportu – kick-boxing.

  • Instruktor Dyscypliny Sport - boks

 

   „Praca w przedszkolu sprawia mi bardzo miły uśmiech. Podczas zajęć można dostrzec uśmiechnięte buzie dzieci które dają dużo satysfakcji i inspirują mnie do dalszego działania. Każdy dzień jest nową przygodą, w czasie której dzieci uczą się a ja staram się im pomóc, aby mogły osiągnąć jak najwięcej. Bardzo ciekawi mnie sposób w jaki dzieci widzą świat"

 

Marta Baranowska - CERAMIKA

   Z ceramiką mam kontakt od dziecka, od kiedy moja mama prowadziła pierwszą Pracownię Ceramiczną. To ona zaraziła mnie pasją lepienia z gliny, którą wspólnie przekazujemy innym do dziś. Od kilku lat sama prowadzę Pracownie Plastyczną GAGA.

   Jestem osobą otwartą, komunikatywną i kreatywną. Te właśnie cechy wykorzystuję w pracy z dziećmi. Na zajęciach ceramicznych dzieci rozwijają zdolności manualne, poprawiają motorykę małą i rozbudzają wrażliwość i wyobraźnię przestrzenną.

 

Anna Różańska - Język francuski

   Anna Różańska, rocznik 1972, Warszawianka, filolog, pedagog, plastyczka, dziennikarka, wykładowca-nauczyciel-lektor. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego (NKJF) oraz studiów podyplomowych na Akademiii Pedagogicznej w Krakowie. Możliwość rozwijania swoich zainteresowań i wykorzystywania umiejętności odnalazłam dla siebie w zawodzie nauczyciela. Tę pasję i doświadczenie rozwijam od 1997 roku w : 86 LO w Warszawie (klasy o profilu artystycznym i teatralnym), Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego, Towarzystwie Przyjaźni Polsko-Francuskiej w Warszawie oraz w założonej w 2009r. w Zalesiu Górnym Szkole i Domu Językowym Nasza mała Francja promującej język i kulturę francuską i frankofońską; jestem animatorką zajęć językowych, plastycznych i teatralnych w języku francuskim i angielskim dla przedszkolaków i młodzieży szkolnej, organizatorką szkoleń dla nauczycieli języków obcych w Ośrodku Rozwoju Edukacji MEN, stypendystką rządu francuskiego i włoskiego (Perugia 2002-2003), Thélème International, Paryż (2011-2012). W pracy z małymi dziećmi jestem zwolenniczką zmysłowego poznawania świata - praktyki stosowanej w pedagogice Marii Montessori. Prywatnie mama przedszkolaka z Hula-Hop - Lucka. Lubi odnawiać i naprawiać stare meble.

Moje motto:

Uczyć się po francusku, to piękna przygoda. 

 

Nasze Panie Kucharki

Panie Kucharki

    Uwielbiamy przygotowywać pyszne posiłki dla Naszych Przedszkolaków. Dbamy o to, aby nasze potrawy smakowały Naszym Pociechom, były zdrowe, bogate w pełnowartościowe składniki mineralne i były zawsze przyrządzane z niesamowitą dokładnością i starannością.

   Wkładamy Nasze serca, aby posiłki przynosiły radość brzuszkom Naszych Dzieci.

    Wykonujemy naszą pracę z pasją i zaangażowaniem, zwracając szczególną uwagę na estetykę i czystość w swoim miejscu pracy.

Zawsze cieszy nas pusty talerzyk i często wypowiadane, a jak miłe Naszym uszom : „Poproszę dokładkę” oraz „Było pyszne”…

      Życzymy zdrowia i samych pyszności Naszym Ukochanym Przedszkolakom!